Wymiana i Zwroty
ZASADY WYMIANY I ZWROTU
Kiedy zdarzy się, że zamówiony towar nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, macie Państwo możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru. Zwroty i wymiany przyjmowane są w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia towaru i możliwe są tylko dla towaru w nienaruszonym stanie (komplet metek, brak śladów używania, towar czysty , „pozbawiony zapachu” np. kremy, perfumy). W przypadku stwierdzenia, użytkowania towaru firma Mali Modni s.c. ma prawo odmowy przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany danego towaru.
WYMIANA
W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując „wymiana zamówienia nr …”.
Zapakowane produkty należy odesłać na adres:
MALI MODNI Spółka Cywilna ul. Krakowska 176 33-100 TARNÓW
- Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.
- Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego otrzymanego z towarem, oraz czytelnie wypełniony formularz wymiany/zwrotu.
Formularz wymiany/zwrotu można pobrać tutaj.
Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów obsługa sklepu poinformuje o wysokości dopłaty.
Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.
Wymiana artykułów bieliźnianych możliwa jest pod warunkiem odesłania towaru w oryginalnym nierozpieczętowanym opakowaniu.
Towar, którego wymiana nie zostanie uznana (tj. odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub oryginalnego opakowania, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Klienta.
Po upływie 14 dni od momentu wysłania Klientowi przez sklep Mali Modni informacji o odmowie wymiany, w przypadku gdy Klient nie wyda dyspozycji co do dalszego postępowania z przesyłką (tj. zwrotu na adres wskazany przez Klienta po uprzednio opłaconych przez Klienta kosztów logistycznych), będzie pobierana opłata w wysokości 35,00 zł netto (35zł plus obowiązująca stawka VAT) za każdy rozpoczęty miesiąc magazynowania.
Koszty odesłania towaru ponosi Klient.
ZWROT
Zapakowane produkty należy odesłać na adres:
MALI MODNI Spółka Cywilna ul. Krakowska 176 33-100 TARNÓW
- Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.
- Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu.
Formularz wymiany/zwrotu można pobrać tutaj.
Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.
Artykuły bieliźniane przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi.
Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub zabrudzony, uszkodzony z widocznymi śladami używania), będzie odesłany na koszt Klienta.
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.
Natomiast całkowity koszty odesłania towaru ponosi Konsument.